CENTRO UNIVERSITARIO FRANCO MEXICANO DE MONTERREY

PLANEACIÓN DIARIA PRIMAVERA 2O24

I. Información general

información de la sesión

Sesión #20
Etapa 2
Semana 5
Unidad:
Integral Calculus
Semestre:
Primavera 2024
Docente:
Hiram Azael Cisneros Rodríguez
Clase:
Regular
Modalidad:
Bilingüe
Grupos: 61, 62, 63

Integration involving exponential and logarithmic functions

Evidencia:
Física
Materiales:
Libreta y Pluma
Fecha: febrero 15, 2024

II. Plan de Clase

Estrategias de Enseñanza

Teacher offers the class

Teacher takes attendance

Teacher asks students to find the derivative of an exponential function. 

Teacher shows students how to complete the exponential function, so later they can integrate it. 

Teacher shows. 2 more examples with help of students and clarifies questions. 

 

 

Estrategias de Aprendizaje

Students offer the class

Students respond to the attendance

Students answer  how  to find the derivative of the problem. 

Students see and take notes about how to complete the exponential function, so it can be integrated. 

Students help the teacher to integrate 2 exponential functions and ask questions.

 

 

III. Información complementaria

Recursos y referencias digitales
Adaptación y Accesibilidad
Instrumentos
Observaciones del Docente

Desarrollo Académico

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *