CENTRO UNIVERSITARIO FRANCO MEXICANO DE MONTERREY

PLANEACIÓN DIARIA PRIMAVERA 2O24

I. Información general

información de la sesión

Sesión #1
Etapa 1
Semana 1
Unidad:
Integral Calculus
Semestre:
Primavera 2024
Docente:
Hiram Azael Cisneros Rodríguez
Clase:
Regular
Modalidad:
Bilingüe
Grupos: 61, 62, 63

Introduction to integration

Evidencia:
observable
Materiales:
Libreta y Pluma, Laptop
Fecha: enero 22, 2024

II. Plan de Clase

Estrategias de Enseñanza

Teacher offers the class

Teacher takes attendance

Teacher asks students to  recover theirs previous knowledge of derivatives. 

Teacher explains what an integration is and the other names. 

Teacher shows the basic formulas 

Teacher asks students to  use the formulas and help him to find the antiderivative

 

 

Estrategias de Aprendizaje

Students offer the class

Students respond to the attendance

Students practice the derivatives of some 5 problems

Students copy the definition of the antiderivative. 

Students copy the basic formulas.

Students answer the questions the teacher poses

 

 

III. Información complementaria

Recursos y referencias digitales
Adaptación y Accesibilidad
Instrumentos
Observaciones del Docente

Desarrollo Académico

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *