CENTRO UNIVERSITARIO FRANCO MEXICANO DE MONTERREY

PLANEACIÓN DIARIA PRIMAVERA 2O24

I. Información general

información de la sesión

Sesión #11
Etapa 1
Semana 3
Unidad:
Management Forms and Space
Semestre:
Primavera 2024
Docente:
Hiram Azael Cisneros Rodríguez
Clase:
Regular
Modalidad:
Bilingüe
Grupos: 42, 43

Submission of PEI and Similar triangles

Evidencia:
Física
Materiales:
Guía de Aprendizaje, Libreta y Pluma
Fecha: enero 30, 2024

II. Plan de Clase

Estrategias de Enseñanza

Teacher offers the class

Teacher takes attendance

Teacher indicates what the PEI includes. 

Teacher applies similarity of figures so students understand the concept and use in real life. 

Teacher help students to solve similar figures using the rule of 3 and as equations. 

 

 

Estrategias de Aprendizaje

Students offer the class

Students respond to the attendance

Students work with PEI 

Students  take notes about what is important of similar figures

Students answer teacher’s questions about how to obtain the missing  value in similar figures using the rule of 3 or equations

 

 

III. Información complementaria

Recursos y referencias digitales
Adaptación y Accesibilidad
Instrumentos
Observaciones del Docente

Desarrollo Académico

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *